Mine ASP sider vises ikke før jeg klikker ~
Fra : Salva

Dato : 06-07-03 15:13

Måske er jeg lidt OT men jeg er TOTAL lost med mit problem og har lagt mit
spørgsmål i andre NG uden svar :(... AL information modtages...

Mit problem er, at mine ASP sider på en IIS 5.0 ikke virker hver gang. Hvis
jeg så går ind i IIS manageren under Home Directory og klikke på UNLOAD, så
virker asp siderne i et stykke tid (5-20 minutter...). Derefter få jeg
fejlen:

The page cannot be displayed

Error Type:
Provider (0x80004005)
Unspecified error
/postbog.asp, line 8

Hvad er grunden til dette??

Jeg ved at Unload "fjerner" intranettet fra hukommelsen så det skal loades
ind på ny. Er det ikke korrekt?

Application protection stå til Medium og jeg bruger en AccessXP database.

Hvis du bare har en lille viden om det, så please svar! Jeg er total lost!!!
:)

-Salva

Fra : Jimmy

Dato : 06-07-03 16:37

"Salva" <salvanone@hotmail.com> wrote in message
> Måske er jeg lidt OT men jeg er TOTAL lost med mit problem og har lagt mit
> spørgsmål i andre NG uden svar :(... AL information modtages...

Dit spørgsmål hører kun hjemme i dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

/Jimmy

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-07-03 06:53

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message

> "Salva" <salvanone@hotmail.com> wrote in message
>
> Dit spørgsmål hører kun hjemme i dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

Eller evt dk.edb.system.ms-windows eller dk.edb.system.ms-windows.server
Afhængig af OS

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Salva

Dato : 07-07-03 20:07

> [...]
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

> Eller evt dk.edb.system.ms-windows eller dk.edb.system.ms-windows.server

Jeg har desværre ikke fået svar derfra. Google hjælper heller ikke så
meget... :(

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-07-03 20:39

"Salva" <salvanone@hotmail.com> wrote in message news:3f09c4d5$0$76067

> Jeg har desværre ikke fået svar derfra. Google hjælper heller ikke så
> meget... :(

Prøv den her
http://www.usenet.dk/netikette/udvdebatteknik.html

Og lav efterfølgende et indlæg i asp gruppen

mvh/Peter Lykkegaard