Lidt gode ider til navngivningen
Fra : René Hansen

Dato : 06-07-03 12:11

Hej forældre

Vores lille søn skal navngives i vores have først kommende lørdag. Vi rejser
i den lejlighed et telt hvori der skal pyntes op efter kunstens regler.

Vi kunne dog godt tænke os lidt hjælp med forslag til udsmykning og andet.I
den forbindelse kunne det være rart hvis i måske kunne hjælpe med lidt af de
tiltag i har brugt i forbindelse med jeres dåb/navngivninger. Vi kunne godt
tænke os der blev skrevet lidt hilsner til drengen på dagen som han senere
hen kunne blive nostalgisk over måske hvordan kunne man gøre det ? VI havde
tænkt på at forokopiere navngivningsattesten således folk kunne skriv på
bagsiden. Alle ider er velkomne

Som rosinen i pølseenden kunne forslag til gode butikker med godt udvalg i
udsmykning og andet være meget behjælpeligt

God weekend

René Hansen

Fra : Jens og Sanne

Dato : 06-07-03 12:16

hej
hvad med en bog, som gæsterne kan skrive i, man kan få mange flotte af
barnets bog og lignende.
tillykke med dagen og fortsat held og lykke med barnet
hilsen sanne

Fra : Per Pedersen

Dato : 06-07-03 15:45

Hejsa
Det vi gjorde var at købe en hvid dug og der hvor gæsterne sad skrev de
deres navn og så fik vi min mor til at brodere det ind i duge vores søn skal
have det til sin konfirmation...
Håber at det var til hjælp.
Hilsen Per
P.S. Hvad skal drengen hedde?

Fra : René Hansen

Dato : 06-07-03 17:04

Tak for de foreløbige ider flere er velkomne.

Drengen skal hedde Frederik Ruben Ringnér

Mvh René

Fra : Dorthe

Dato : 08-07-03 15:14

I kunne osse lade gæsterne skrive på et stort stykke karton ell. lignende og
sætte et billede på af jeres søn. Derefter kan den indrammes og være til
glæde i mange år

Ang. bordpynt - så istedet for at købe sig fra det, kunne man også trække
lidt på de kreative evner?
Til vores søns dåb havde vi købt gennemsigtigt blåt stof, som vi puttede
store legoklodser i og bandt en snor om- så er der osse noget at lege med
til både børn og voksne sjæle.
Man kunne også købe nogle af de billige lysestager ( 30 kr. for 2 stk) som
kan fås i flere supermarkeder. De er beregnet til fyrfadslys og selve stagen
består af en hul glascylinder, som man også kunne putte pynt i...fx
blomster, legetøj osv. Og så kan man have glæde af stagerne bagefter

Og tillykke med dåben

/Dorthe