Lave en rullebox?!
Fra : Bjørn

Dato : 05-07-03 23:27

Hej allesammen.. Håber I kan hjælpe!

Jeg er ved at lave en hjemmeside i frontpage og skal bruge en
rullebox ligesom den i toppen af www.xxxape.com/jokes !!!
Men hvordan laver jeg sådan en????

HJÆLP

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lis Sode

Dato : 05-07-03 23:50

> Jeg er ved at lave en hjemmeside i frontpage og skal bruge en
> rullebox ligesom den i toppen af www.xxxape.com/jokes !!!
> Men hvordan laver jeg sådan en????

Du går ind i indsæt-formular-rulleliste

Lis

Fra : Bjørn

Dato : 06-07-03 11:36

Lis Sode wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Du går ind i indsæt-formular-rulleliste
>
> Lis

Hej lis og alle I andre!

Tak men hvor er det at jeg skal skriver de sider der skal står
der og linkes til?
Når jeg gøre hvad du siger kommer der frem:

<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
<!--webbot bot="SaveResults" U-File="_private/form_results.txt"
S-Format="TEXT/CSV" S-Label-Fields="TRUE" -->
value="Send" name="B1"><input type="reset" value="Nulstil"
name="B2"></p></form>

Fra : Bjørn

Dato : 06-07-03 11:40

Bjørn wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
>
> <form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
> <!--webbot bot="SaveResults" U-File="_private/form_results.txt"
&gt; S-Format="TEXT/CSV" S-Label-Fields="TRUE" -->
> value="Send" name="B1"><input type="reset" value="Nulstil"
> name="B2"></p></form>

Jeg har fundet ud af hvor men når man trykker på at komme hen til
den side man vil, kan den ikke....
Hvad gør jeg galt????

Her er koden:

<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
<!--webbot bot="SaveResults"
U-File="_private/form_results.txt"
S-Format="TEXT/CSV"
S-Label-Fields="TRUE" -->
<option
value="http://www.funnypics.dk">funnypics
<option
value="http://www.dinbror.dk">dinbror
<option
value="http://www.xxxape.com/06302003.shtml">Archived listing -
6/30/2003</option>
<option
value="http://www.xxxape.com/06292003.shtml">Archived listing -
6/29/2003</option>
</select> <input type="submit" value="Here we
goes" name="B1"></p>
</form>

Fra : Lis Sode

Dato : 06-07-03 13:03

Bjørn wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Jeg har fundet ud af hvor men når man trykker på at komme hen til
> den side man vil, kan den ikke....
> Hvad gør jeg galt????
Hej Bjørn
Du har ikke gjort noget galt, det er mig der har givet dig opskriften
på en formular hvor du får svar retur på mail. e.l., beklager.
Prøv den her og se om ikke det er det du er ude efter
http://hjem.get2net.dk/ahome/koder/javascript_rul_ned_liste.htm

Lis

Fra : Lis Sode

Dato : 06-07-03 13:03

Fra : Bjørn

Dato : 06-07-03 13:17

> [...]
> på en formular hvor du får svar retur på mail. e.l., beklager.
> Prøv den her og se om ikke det er det du er ude efter

Hej igen lis

Jeg takker mange gange