Magicdev ?
Fra : Kasper

Dato : 05-07-03 14:11

Hej ng.

Hvis jeg kører en top, kan jeg se at der ligger et programder hedder
magicdev der bruger ca. 20% af cpu'en, men jeg ved ikke hvad det er for et
program eller hvilken process det er - nogen der kan hjælpe?
Systemet kører redhat 9.0 med gnome.
--
/Kasper

Fra : Kim Schulz

Dato : 05-07-03 14:45

On Sat, 05 Jul 2003 15:11:12 +0200
"Kasper" <nospam@forme.dk> wrote:
> [...]
> magicdev der bruger ca. 20% af cpu'en, men jeg ved ikke hvad det er
> for et program eller hvilken process det er - nogen der kan hjælpe?

mit gæt er at du kører redhat og at det er deres automount deamon.

--
Navn : Kim Schulz | Don't marry for money; you can borrow it
Email : kim @ schulz.dk | cheaper. -- Scottish Proverb

Fra : Kasper

Dato : 05-07-03 15:02

On Sat, 05 Jul 2003 15:44:30 +0200, Kim Schulz wrote:

> mit gæt er at du kører redhat og at det er deres automount deamon.

Rigtigt, jeg fandt en løsning på problemet her:
http://mail.gnome.org/archives/gnome-list/2001-September/msg00183.html
Man kan bare slette den med rpm -e magicdev.
--
/Kasper