Multer Nordjylland..
Fra : Casper F

Dato : 05-07-03 14:01

Hej, er der nogen som kender nogle gode multer steder i nordjylland?

Fra : Ole Nielsen

Dato : 06-07-03 07:41

Hvad med at komme ud og hjælpe os andre med at finde dem.
Ole Nielsen

Fra : Casper F

Dato : 06-07-03 12:40

det gør jeg skam også :)
men det eneste sted jeg har fanget nogen indtil vidre er på læsø

Fra : Jens Larsen

Dato : 08-07-03 19:45

Jeg har set dem i de fleste lystbådehavne omkring Aalborg, der soler de sig
i overfladen. Om de vil fiskes er en anden sag.....

Mvh Jens