DLS
Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 05-07-03 12:27

Hej

Har i længer tid kørt med det levende søkort på min bærbare (win98)
uden brug at cd'eren og det har kørt rigtig godt.

Nu vil jeg så gerne have det til at køre på min stationære pc'er
(win2000) kan også sagten installere søkortet, men når jeg så
prøver at starte det får jeg flg. fejlmeddelse:

Exception ElowCapacityError in module DLD.exe at 000D7EI0.
The DesisionCube is Low
Please deactivate dimensions or chance the data set

Hvad er problemet

Hilsen Bjarne

Fra : Henning

Dato : 05-07-03 13:09

On Sat, 05 Jul 2003 13:27:28 +0200, Bjarne Kristensen
<bjarne@thjalfe.dk> wrote:

> [...]
>The DesisionCube is Low
>Please deactivate dimensions or chance the data set

Jeg havde lignende problem - det skyldtes at jeg havde for meget ram i
maskinen, så den virtuelle hukommelse var for stor! Du kan tvangsændre
det i systemhåndteringen.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 05-07-03 13:43

On Sat, 05 Jul 2003 14:09:24 +0200, Henning <newsmail@mailme.dk>
wrote:

> [...]
>

>Jeg havde lignende problem - det skyldtes at jeg havde for meget ram i
>maskinen, så den virtuelle hukommelse var for stor! Du kan tvangsændre

Hva' er for stor?????

Fra : Henning

Dato : 05-07-03 13:49

On Sat, 05 Jul 2003 14:42:50 +0200, Bjarne Kristensen
<bjarne@thjalfe.dk> wrote:

>Hva' er for stor?????

Jeg har 1G ram, har en pagefile på 1,5G. Jeg mener at kunne huske, den
max må være 1G? Det står beskrevet på Kort & Matrikelstyrelsens
hjemmeside.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk