SSH client til windows
Fra : Sparre

Dato : 05-07-03 12:30

Hejsa, spørger her da det også handler om linux

Jeg kender PuTTY som jeg bruger meget til at arbejde fra, så behøver jeg
ikke en skærm til min server nemli, men nu er spørgsmålet så bare om nogen
kender en ligende client som kan minimeres helt ned i tray tingen i windows
så den ikke optager plads i processlinien

Hvis PuTTY kan det så giv mig lige et hint

--
Sparre

Fra : Martin Damberg

Dato : 05-07-03 17:19

"Sparre" <christian@etdomæne.dk> wrote in message
> [...]
windows
> så den ikke optager plads i processlinien
>
> Hvis PuTTY kan det så giv mig lige et hint

SecureCRT kan gøre dette, men er ikke freeware.

mvh

Martin Damberg

Fra : Sparre

Dato : 05-07-03 19:05

> SecureCRT kan gøre dette, men er ikke freeware.

Mange tak, var lige hvad jeg ledte efter, så FUCK at det ikke er freeware
det må de bare lære så !

--
Sparre

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 05-07-03 19:41

"Sparre" <christian@etdomæne.dk> writes:
> Mange tak, var lige hvad jeg ledte efter, så FUCK at det ikke er freeware
> det må de bare lære så !

God moral, der.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Sparre

Dato : 05-07-03 20:12

> God moral, der.

Tja, har længe kørt Apache sammen med PHP på min win maskine, og kører med
Debian på serveren nu, er dog ny til linux, men er glad for at jeg blev
overtalt til Debian, Gud hvor jeg elsker det pakkesystem...

Men anyways lidt gratis afhængig bliver man jo af det lort...

--
Sparre