Tjek at cookies og script tillades
Fra : Christian Svenstrup

Dato : 05-07-03 10:32

Hej alle.

Er der nogen der ved, hvordan jeg i asp kan tjekke om klientens browser
tillader session-cookies og at den tillader afvikling af javascripts?
Jeg har lavet et website med asp som benytter både session-cookies og
javascripts og jeg vil gerne advare brugerne om at siderne ikke virker
rigtigt, hvis deres browser blokerer for anvendelsen af disse.

På forhånd tak.

Christian Svenstrup

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-07-03 11:05

Christian Svenstrup wrote :

> [...]
> javascripts og jeg vil gerne advare brugerne om at siderne ikke virker
> rigtigt, hvis deres browser blokerer for anvendelsen af disse.

Det eneste du kan gøre er at prøve om det virker - dvs prøv at sætte en
session og afvikle noget javascript.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
Fra Kidchen på kids.tv2.dk: