Meninger om Risle.dk Søges
Fra : Risle.dk

Dato : 05-07-03 09:51

Hejsa NG!

Jeg ville høre om nogen havde tid til at give sig et kig på www.risle.dk og
se om der skulle forekomme nogle fejl eller lignende? Og hvad folk synes om
designet og alt - som jeg selv har lavet?

Jeg kender INTET til HTML - så siden er lavet i Frontpage! Jeg ved godt den
laver skod kode, men det er alt hvad mine evner kan klare!

Fejl osv. må meget gerne rappoteres, så de kan blive udbedret - HELST pr.
e-mail da jeg ikke tjekker NG hver dag *S*

På forhånd Tak!

Knus fra Henriette aka Risle-Pigen

--
Risle HP: www.risle.dk
Kim HP: www.hoffmannart.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-03 12:51

Risle.dk skrev blandt andet:
> [...]
og hvad folk synes om
> designet og alt - som jeg selv har lavet?

Hej Henriette
Jeg synes meget godt om designet, men de små bannere der er overalt på
siden, bør du fjerne.
De ødelægger dit design og helhedsindtrykket.

Med venlige hilsner
Per Schulze
http://webguider.dk

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 05-07-03 16:45

Hvordan laver man den der "tag" - funktion??

Fra : Henrik

Dato : 05-07-03 20:29

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:3f06f284$0$76157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hvordan laver man den der "tag" - funktion??

http://www.tag-board.com/

Hilsen Henrik

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 05-07-03 21:08

"Risle.dk" <risle@risle.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG!
>
> Jeg ville høre om nogen havde tid til at give sig et kig på www.risle.dk
og
> se om der skulle forekomme nogle fejl eller lignende?

Siden bruger frames, og har animerede bannere. Så det er ikke så godt.

Se evt. www.arstechnica.com for at se hvordan en side kan laves..

Fra : Trine K. Petersen [8~

Dato : 06-07-03 11:05

> [...]
om
> designet og alt - som jeg selv har lavet?

Designet er dejlig light. Det er ikke fyldt med grafik der gør den tung at
loade. Meeeen, jeg vil nok synes, at der mangler lidt grafik, sådan for at
man kan kalde det "design". Så vidt jeg kan se, så er dette rent HTML. Lidt
grafisk udarbejdelse til sitet ville gøre underværker, men den fungerer som
den er nu.

Bannrne i bunden, som andre også har bævnt...argh! De skræmmer jo enhver
væk. Det er det første man får øje på, når man besøger siden. Man kan lave
dem lidt mere nedtonet med et script, så når musen er over bannerne, toner
de frem, når musen er væk, toner de ned igen.

> Jeg kender INTET til HTML - så siden er lavet i Frontpage! Jeg ved godt
den
> laver skod kode, men det er alt hvad mine evner kan klare!

Det er da også fint nok! Ja, den laver lidt sine egne koder, og laver
tillægskode, som slet ikke er nødvendigt. Men du har da fået en ok og
velfungerende resultat ud af det.

> Fejl osv. må meget gerne rappoteres, så de kan blive udbedret - HELST pr.
> e-mail da jeg ikke tjekker NG hver dag *S*

Jeg finder ikke nogen fejl som sådan.

> På forhånd Tak!

Så lidt!

Fra : jopa

Dato : 06-07-03 20:00

Davs du
Risle.dk <risle@risle.dk> skrev bla:
> [...]
> www.risle.dk og se om der skulle forekomme nogle fejl eller
> lignende? Og hvad folk synes om designet og alt - som jeg selv har

Ser da umiddelbart pænt og funktionelt ud. Måske en anelse bleeeeegt i
farverne hvilket måske er tilsigtet ?
Bryder mig ikke specielt om alle dine Reklamer/stats, som giver indtryk af
rod, samt fjerner opmærksomheden på dit budskab.

Husk når du bruger Frames så <title>brug en sigende</title> gerne en der
beskriver lidt af dit indhold.
Ligeledes kunne du smide en beskrivelse i din
<noframes>
beskrivelse her
</noframes>

> Fejl osv. må meget gerne rappoteres, så de kan blive udbedret - HELST
> pr. e-mail da jeg ikke tjekker NG hver dag *S*

Siderne bliver bedømt her og normalt svares her da andre evt kunne have
glæde af svarene

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk