Fiskeri ved Esbjerg
Fra : Michael Hemmingsen

Dato : 04-07-03 23:42

Da jeg står for at skulle en tur til Esbjerg, vil jeg høre om der er nogen
herind der ved om der er nogle fiskepladser i nærheden. Jeg havde tænkt mig
noget kystfiskeri. Jeg ved ikke om man kan fiske fra nogen af molerne ved
Esbjerg havn eller hvor man tager hen der i nærheden. Har i nogle gode tip
???

Mvh

Michael Hemmingsen

Michael Hemmingsen & Christina Jensen
Dambakken 3, lejl 207
3460 Birkerød, Denmark
Tlf: 0045 45942653
Web: http://www.dk-beowulf.dk

Fra : carlo3

Dato : 05-07-03 14:10

"Michael Hemmingsen" skrev d. 04-07-03 23:42 dette indlæg :
> [...]
ved
> Esbjerg havn eller hvor man tager hen der i nærheden. Har i nogle gode

meget

http://www.kandu.dk/