FT og .JS filer
Fra : Dan Rasmussen

Dato : 04-07-03 22:48

Hej

JEg vil gerne editere .js filer i FP2002 men når jeg klikker på dem i
windows XP og vælger edit åbner notepad sig - hvad gør jeg ?

Mvh

Dan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-07-03 23:39

Dan Rasmussen <dankrasmussen@person.dk> skrev :

>JEg vil gerne editere .js filer i FP2002 men når jeg klikker på dem i
>windows XP og vælger edit åbner notepad sig - hvad gør jeg ?

I Windows:
Kontrolpanel => Mappeindstillinger => Filtyper => Find js og ret
til Frontpage eller højreklik på filen => Åbn med => Vælg FP og
et flueben ved at dette program altid skal bruges.
--
Knud

Fra : Dan Rasmussen

Dato : 06-07-03 11:34

On Sat, 05 Jul 2003 00:39:19 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>I Windows:
>Kontrolpanel => Mappeindstillinger => Filtyper => Find js og ret
>til Frontpage eller højreklik på filen => Åbn med => Vælg FP og
>et flueben ved at dette program altid skal bruges.

Desværre hjalp det ikke - det gjorde det tilgengæld at rette i FP

TOOLS - OPTIONS - faneblad configure editors

Mvh

Dan