Eheim Powerheads.
Fra : Jørgen Engbjerg

Dato : 05-07-03 04:03

Eheim 1212 - powerhead svinger utroligt i pris.
Jeg skal selv ud og købe 4 stk, derfor har jeg søgt lidt omkring. det
billigste jeg fandt var 161 kr ved http://www.akvariewest.dk (den at
reklamere alt for meget!) men ellers har jeg set dem op til 298 kr.

Så hvis i overvejer at købe, så tjeck lige omkring først, der kan være et
par hundrede kroner at spare - dem kunne man jo evt investerer i et par
flottere maller end de sædvanlige arter?!

Fra : Carsten Gall

Dato : 04-07-03 19:26

Jørgen Engbjerg <zeta@obel.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:be4fi7$lbe$1@sunsite.dk...
> [...]
> par hundrede kroner at spare - dem kunne man jo evt investerer i et
par
> flottere maller end de sædvanlige arter?!

Jeg kiggede lige lidt ned over grænsen!
http://www.aquaristikshop.de/ kna du få de samme pumper til en
pris på ? 17,95 pr stk.
det svarer til en pris på kr.135,- pr. stk. Men det kæver
selvfølgeligt at man har et Visa kort.

Jeg har handlet der uden nogen problemer overhovedet, varen kom i
løbet at få dage.
Portoen er stort set den samme som hvis man skal have det sendt med
P&T

Carsten

Fra : thomas schreiber

Dato : 04-07-03 21:05

> [...]
> løbet at få dage.
> Portoen er stort set den samme som hvis man skal have det sendt med

Hos akvarie west er priserne inkl fragt. Eller det har de i hvert fald været
de hange jeg har købt noget hos Tnoy

/ts