Due jagt i England
Fra : Lasse Nielsen

Dato : 04-07-03 18:54

Hej alle

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde informationer omkring due jagt i
England, da jeg måske havde interesse i at tager der over i efteråret. ER
der jagt selskaber der arrangerer det eer skal man selv sørge for jagt og
det hele?

Med venlig hilsen

Lasse Nielsen

Fra : modersvilje

Dato : 04-07-03 19:50

www.Netnatur.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Nielsen

Dato : 05-07-03 12:11

Tak for det, men jeg kan altså ike finde noget der inde...

Fra : John E. Larsen

Dato : 25-07-03 16:21

Du kan altid prøve www.diana.dk eller en anden arrangør. De er helt sikker
meget villige til at hjælpe dig.
Det lyder iøvrigt spændende, men hvad er der galt med alle de duer, vi har
herhjemme? Er der ingen duer, der hvor du bor? Jeg er måske frisk på lidt
bytte, da jeg har masser af duer

/John