Kradsetræ
Fra : trine

Dato : 01-04-01 09:17

Hej...

Er der nogen der kender et godt/billigt sted at købe et kradsetræ??
Jeg har sådan et alm. et med eén plade og et træ....men jeg ville gerne have
et større, evt et fra gulv til loft, så misserne har et sted de kan ligge
højt ( det har jeg hørt at de godt kan lide?? )
Hvad skal det indeholde?? det jeg mener er hvad jeres katte har mest glæde
af..huler, plader??

Stort miau
Emil, Luna og Trine

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-04-01 09:18

hej trine.....

jeg har, i stedet for et gulv til loft, valgt at sægge mit almindelige
kradsetræ oven på en kraftig papkasse ( hvor jeg har lavet en hule i) og
så stille den i et hjørne så der er tilgang til vindueskarm og en høj
højtaler så de kan sætte sig derop.... planen er dog også at der skal
laves et guld vil loft engang men det bliver sansyneligvis noget
hjemmelavet noget som andre her u gruppen har gjort...

katte elsker at der er andre muligheder for at komme op og ned end bare
op af træet... begge to kravler gerne op på toppen af træet og går over
til højtaleren eller fra vindueskarmen og hele vejen over-....
og hvis nogen tror den er ustabil så kan jeg sige at det er den
_ikke_.... papkassen under er næsten doppelt så tyk i pappen som en
normal kasse og stor nok til at hele pladen under træet står stabilt på
det......
jeg har postet et billede i dk.binaer så du kan se hvordan vi har
gjort... IMO er det en udemærket midlertidig løsning som kattene
elsker...

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-04-01 09:34

hov... glemte at sige at headeren er : kradsetræ...
og at billedet ikke er helt tidssvarende med nu*G*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-04-01 14:14

Hej Sabina

Så lige billedet før jeg så her, men en rigtig fin løsning, godt Melissa
ikke så den..;)) (hun har travlt med at stå foran døren og vente på at jeg
bliver færdig så vi kan komme ud i det gode vejr.. (mens det er der))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 01-04-01 09:41

Hejsa
Jeg mener der er noget, som hedder Likita Import, som skulle være pænt billigt -
og jeg mener du kan finde dem via Nina El Falakis links på hendes hjemmeside
(hun har nemlig mange gode links).
Vores er hjemmebygget, og der er 2,4 m kradsetræ hvor kattene kan klatre op men
også nogle pinde de kan tage turen op over, hvis de ikke gider klatre. Laban
elsker sin hylde 2 meter over jorden, og så er træet også placeret så han har
adgang til et klædeskab via en hylde på væggen...Freja bruger ikke træet,
desværre, fordi Laban er så satans dominerende. Hylder til at ligge på og så en
masse kradseklatremulighed...vore katte gider nemlig absolut ikke huler.
- Gitte

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 01-04-01 10:25

Linket er ret nemt

http://www.likita.dk

En hængekøje øverst oppe skulle vidst nok være et hit

Venligst

Mette

Fra : Nina

Dato : 01-04-01 11:28

Hængekøje er i det hele taget et hit her. Og radiatorsengen er altid optaget

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 01-04-01 17:56

Hihi, mine får _ikke_ en radiator seng...så har de jo ingen pels *grin*

- Mette

Fra : Nina

Dato : 01-04-01 19:45

Ingen pels = ingen hårboller

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 01-04-01 21:15

Ingen pels = ingen BIV eller nomineringer *grin*
Og hårboller skal vi nok klare *grin*

Fra : Nina

Dato : 01-04-01 22:00

Så har jeg BIS

Bedst-I-Slumrekøje

--
Hilsen Nina

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 01-04-01 22:12

hihihi *s*

Good one

Fra : trine

Dato : 01-04-01 10:43

Tak for jeres gode råd..så har jeg lidt at gå efter