Køb af R1 dvd på¨nettet?
Fra : Carlsen

Dato : 04-07-03 14:22

Hvor på nettet kan jeg købe DVD`r i region 1?

Pierre

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 11-07-03 09:31

Carlsen's utterance expressed in

> Hvor på nettet kan jeg købe DVD`r i region 1?

Her er kopieret fra OSS'en for dk.kultur.film:

[
Hvad er de bedste steder at købe DVD- og videofilm på internettet?

www.futureent.com
www.cd-wow.com
www.amazon.co.uk
www.dvdpusheren.dk

Future Entertainment sælger R1-film, er baseret i Nordamerika, men sender
filmene via Storbritannien, så told undgås. Dette kan man stole på, selvom
det ikke nødvendigvis fremgår af hjemmesiden. Desuden korte leveringstider.
CD-WOW er baseret i Hong Kong, men sender ligeledes pakkerne via
Storbritannien.
Engelsk butik med stort udvalg af R2-DVD. Porto og moms beregnes ved check-
out.
Dansk butik med prisgaranti: Gør du inden du bestiller opmærksom på, at
filmen kan fås billigere andetsteds, kan du få filmen til den pris.

Andre udenlandske sider: www.bensonsworld.co.uk (R2), www.blackstar.co.uk,
www.amazon.com (R1).

Andre danske sider: www.dvdoo.dk, www.laserdisken.dk, www.proshop.dk,
www.r1dvd.dk, www.axelmusik.dk, www.dvdz.dk, www.dvdmekka.dk,
www.dataperlen.dk, www.dvd4u.dk, www.shopeasy.dk.
]

For anbefalinger etc. kan du evt se tidligere tråde i samme gruppe.

| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |
Mark Hamill:"I have a sneaking suspicion that if there were
a way to make movies without actors, George (Lucas) would do it."