PHP forum med fileupload
Fra : KBJ

Dato : 04-07-03 07:47

Hej Gruppe,

Nogen som kender et godt forum med mulighed for file upload.
Jeg har set lidt på phpbb og yabb - men det ser ikke ud til at de
supporterer upload.

Det skal være PHP/Mysql

Iz
--
fjern xx fra email.

http://www.multifilm.dk

Fra : Tom Sommer

Dato : 04-07-03 08:11

KBJ skrev (04-07-2003 08:47):

> Nogen som kender et godt forum med mulighed for file upload.
> Jeg har set lidt på phpbb og yabb - men det ser ikke ud til at de
> supporterer upload.

InvisionBoard er RIGTIGT godt :)
Det har alt hvad du har brug for og bliver udviklet med stor hastighed

www.invisionboard.com (hmm, tror den er nede atm.)

--
Tom Sommer
www.tsn.dk - www.dreamcoder.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-03 08:25

"KBJ" <iznogood@xxgoodies.dk> wrote in message
> Hej Gruppe,
>
> Nogen som kender et godt forum med mulighed for file upload.
> Jeg har set lidt på phpbb og yabb - men det ser ikke ud til at de
> supporterer upload.

Der findes mange mange mods til phpbb.
Også upload mods..

Det er bare med at søge; www.google.com - de ligger desværre spredt over det
hele.

mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs lidt på www.usenet.dk
--> www.DontDoIt.dk <-- Gratis SMS, Jokes og Unlock

Fra : Jss

Dato : 04-07-03 09:51

Hej

Jeg fandt både phpBB forum og fileupload mod. på
http://www.phpbb.com

(tryk på mods og der er et helt hav at vælge i mellem)

Installationen er også nem, dog skal man passe på hvis man bruger mere end 1
mod ad gangen. Ved mere end 1 mod bør man selv lave diverse ændringer i
filerne.

Jss

Fra : Tom Sommer

Dato : 04-07-03 09:55

Jss skrev (04-07-2003 10:51):

> Installationen er også nem, dog skal man passe på hvis man bruger mere end 1
> mod ad gangen. Ved mere end 1 mod bør man selv lave diverse ændringer i
> filerne.

Invision Board har ALT dette per standard, der skal du ikke bruge nogle
mods.
Det er jo en fordel når du engang skal opgradere dit forum, så er du fri
for at installere diverse mods igen.

Samtidig vil jeg påstå invision er pænere :)

--
Tom Sommer
www.tsn.dk - www.dreamcoder.dk

Fra : KBJ

Dato : 04-07-03 10:26

Invision Board har ALT dette per standard, der skal du ikke bruge nogle
mods.
Det er jo en fordel når du engang skal opgradere dit forum, så er du fri
for at installere diverse mods igen.

Men som jeg kan se så koster det penge.. :)
Har lidt svært ved at se hvad evaluation delen dækker over.

Iz

Fra : Tom Sommer

Dato : 04-07-03 10:41

KBJ skrev (04-07-2003 11:26):

> Men som jeg kan se så koster det penge.. :)
> Har lidt svært ved at se hvad evaluation delen dækker over.

Det koster ikke en krone
Du kan hente det ganske gratis, men det kræver at du bibeholder
"Copyright invision board 2003" i bunden (hvilket ikke er et problem for
de fleste)

Her: http://www.invisionboard.com/download.cgi?subc=trial

Du kan også betale $99 for at få lov til at fjerne det :)

--
Tom Sommer
www.tsn.dk - www.dreamcoder.dk

Fra : KBJ

Dato : 04-07-03 11:10

>Det koster ikke en krone
>Du kan hente det ganske gratis, men det kræver at du bibeholder
>"Copyright invision board 2003" i bunden (hvilket ikke er et problem for
>de fleste)

Heller ikke for mig.. :)

Ved du om der findes en DK language pack til den.. Kunne ikke finde den på
Deres side.

Iz

Fra : Tom Sommer

Dato : 04-07-03 11:15

KBJ skrev (04-07-2003 12:09):

> Ved du om der findes en DK language pack til den.. Kunne ikke finde den på
> Deres side.

Check http://www.ibplanet.com

Mener jeg har set én engang, ellers kan du jo blive den første :)

--
Tom Sommer
www.tsn.dk - www.dreamcoder.dk

Fra : morten l

Dato : 04-07-03 21:47

phpbb supporter upload har haft upload da' jeg brugte phpbb

Morten

Fra : morten l

Dato : 04-07-03 21:59

"morten l" <kalkunen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> phpbb supporter upload har haft upload da' jeg brugte phpbb
>

> Morten
> "KBJ" <iznogood@xxgoodies.dk> skrev i en meddelelse

her er hvad du skal bruge til phpbb for at få upload til at virke
http://www.phpbb.com/phpBB/catdb.php?cat=40

Morten