Javascript - Hvordan skal stien skrives?
Fra : Ukendt

Dato : 04-07-03 07:50

Hejsa.

Jeg har et php script der tæller besøg.
Den ligger i bib. "counter".

For at teste har jeg lige lavet en start side i bib. "enter".

Scriptet ser således ud;
<SCRIPT language="Javascript"
src="/counter/zerofilstat.php3?action=hide&page=Enter"></SCRIPT>

Den kan ikke logge til zerofilstat.php da den sikkert tror at den ligger i
/enter/counter, men den ligger udenfor, altså i rodbib; /counter .

Hvordan forklarer man scriptet det?

mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs lidt på www.usenet.dk
--> www.DontDoIt.dk <-- Gratis SMS, Jokes og Unlock

Fra : Daniel

Dato : 04-07-03 11:39

"FB" <.> wrote in message
> Den kan ikke logge til zerofilstat.php da den sikkert tror at den ligger i
> /enter/counter, men den ligger udenfor, altså i rodbib; /counter .
>
> Hvordan forklarer man scriptet det?

Når du skriver "/etbib", kigger webserveren efter 'etbib' i roden af dit
site. Hvis du skriver "etbib" kigger den efter 'etbib' i den folder,
scriptet liggeren.

Er det sådan noget, du mener?

Daniel

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-07-03 14:57

"FB" <.> skrev

> [...]
>
> Den kan ikke logge til zerofilstat.php da den sikkert tror at den ligger i
> /enter/counter, men den ligger udenfor, altså i rodbib; /counter .

Prøv med denne ændring i scriptet:

<script type="text/javascript"
src="../counter/zerofilstat.php3?action=hide&page=Enter"></script>

altså, indsæt to punktummer før /counter. Det fortæller, at serveren skal gå
et niveau op fra biblioteket 'enter', før der ledes efter biblioteket
'counter'.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin