Andrea Petrea Nielsen
Fra : Hans Hjeds

Dato : 03-07-03 16:13

Hej NG!
Er der nogen der kan hjælpe mig med følgende:
Andrea Petrea Nielsen
Født paa Fødselsstiftelsen i København 5. januar 1866.
Døbt samme sted 16. januar 1866.
Hvem er hendes forældre?
paa forhånd tak.
Hans Hjeds

Fra : Hugh Watkins

Dato : 03-07-03 17:44

"Hans Hjeds" <hhjeds@post3.tele.dk> wrote in message news:3f044517$1$32496$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> Er der nogen der kan hjælpe mig med følgende:
> Andrea Petrea Nielsen
> Født paa Fødselsstiftelsen i København 5. januar 1866.

Du må prøv at find ud hvem betale børnpenge

elelre et PATERNITETS sga

hvis du er in København prov at besøg LAK i jagtvej

Hugh W

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 03-07-03 21:40

"Hugh Watkins" <hugh_watkins@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Du må prøv at find ud hvem betale børnpenge
>
> elelre et PATERNITETS sga
>
> hvis du er in København prov at besøg LAK i jagtvej

Så enkelt er det nu ikke.
Men ret henvendelse til Rigshospitalets kordegnekontor,
de kan sende dig en kopi - eller udskrift fra optegnelsen.
Måske er du heldig at finde forældrene - måske ikke,
dernæst kan du ty til at se på børnepengene.

mvh.Bodil.

Fra : Hugh Watkins

Dato : 04-07-03 02:31

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@fjerndettetdcadsl.dk> wrote in message news:3f0494b8$0$24662$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> Måske er du heldig at finde forældrene - måske ikke,
> dernæst kan du ty til at se på børnepengene.

Det har jeg og ikke noget efter 3 måneder

men 1866 ellers 1867

i Civilret København eller amtsret register

på LAK eller LAV eller `??

piger sagsøg mænderne i stribevis

Det kan ikke lavedes on-line kun i arkiverne

And most public records are about money

follow the money trial !!!!!

5te Dragon regiment stambog drejer om rang og løn og offentligt penge

derfore det ligger i gemme og jeg kunne læsse meget om far til

Neils Peter Andersen Schjønning

Han ver Dragon Jacob Andersen fro Sct Mortens KB

FT Amt : randers 1845

Kilde: FT-1845
Navn: Jacob Andersen Køn: M
Alder: 22 Civilstand: Ugift
klip
Erhverv: 7 dragoner ved 5te dragon regiment
Fødested: Fjerding Ringkjøbing (Fjerring)
Sogn: Randers Købstad Herred: Støvring
Amt: Randers Stednavn: Nyegade
Husstands-/familienr: 106 baghuset
Antal familier/hus: 1
Indtastningsnr: b6436 Løbenr.: 2207

og til Klitgaard Ferring Lægdsrull gr 5 bd 72 Ringkøbing Amt 1823

far Anders Mathiasen

osf

mvh

Hugh W