flade i østjylland ?
Fra : gc

Dato : 03-07-03 14:31

Hvor er det mon godt at stille sig hvis man vil have et par flade
og bor i Randers (ikke storegade).
Vi skal fiske fra kysten og vil gerne køre til hele djursland.

Vi prøvede Bønnerup i mandags men der var kun krabber.

nogen bud ?

/gc

Fra : Jake

Dato : 03-07-03 22:44

"gc" <gertc@msn.com> wrote in message
> [...]
> Vi skal fiske fra kysten og vil gerne køre til hele djursland.
>
> Vi prøvede Bønnerup i mandags men der var kun krabber.

Risskov!! Jeg har lige fanget 12 flade på en halvanden times tid fra en
badebro!!

/Jake

Fra : gc

Dato : 04-07-03 06:39

> Risskov!! Jeg har lige fanget 12 flade på en halvanden times tid fra en
> badebro!!

Tak for tippet !
Har du en nærmere stedbeskrivelse ?

Fra : Jake

Dato : 04-07-03 10:20

> Tak for tippet !
> Har du en nærmere stedbeskrivelse ?

Lidt syd for Egå Marina

/Jake

Fra : Alex Linaa

Dato : 03-07-03 22:48

"gc" <gertc@msn.com> wrote in message
> Hvor er det mon godt at stille sig hvis man vil have et par flade
> og bor i Randers (ikke storegade).
> Vi skal fiske fra kysten og vil gerne køre til hele djursland.

Jeg ved ikke hvor der fanges flade på Djursland lige nu, men jeg synes jeg
vil advare jer mod enorme mængder af fjæsinger.
En fiskekammerat var både ved Gjerrild og Glatved, hvor der næsten var
fjæsinger i hvert eneste kast. Sådan nogle fætre er ikke så rare at fange,
specielt ikke hvis man har børn med.

vh Alex

Fra : gc

Dato : 04-07-03 06:44

> [...]
> En fiskekammerat var både ved Gjerrild og Glatved, hvor der næsten var
> fjæsinger i hvert eneste kast. Sådan nogle fætre er ikke så rare at fange,

Tak for det, de smager nu udemærket men man skal være forsigtig.

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 04-07-03 18:50

Alex Linaa <a@linaa.com@ingenspam.com> skrev :
> [...]
> En fiskekammerat var både ved Gjerrild og Glatved, hvor der næsten var
> fjæsinger i hvert eneste kast. Sådan nogle fætre er ikke så rare at fange,

Pudsigt fænomen med de fjæsinger. Sidste år skulle jeg bruge lidt tobis til
agn, så jeg satte et sildeforfang foran blinket og trak ind over sandbund så
langt at skruen næsten rørte bunden. Det gav 5-6 fjæsinger i et hug. I
Århusbugten. Efter hvad bøgerne fortæller har de slet ingen ret til at være
der i det hele taget. Måske nogen skulle skrive en biologibog for fisk, så
de ku se hvad vi forventer af dem? Da jeg var barn for en 30 år siden var
der konksnegle, makrel og hummer langt ned i storebælt, de forsvant ret
pludseligt. Kender nogen grunden? Og er det måske ved at vende nu igen?
Højere saltholdighed måske?
MVH Niels
--
Nu er jeg TRÆT af spammere.
Fjern bæstet fra adressen hvis du mailer mig.