Router problemer med TDC
Fra : Magnus Alkil

Dato : 03-07-03 13:32

Jeg deler ADSL-forbindelse med min underbo og kom forleden til at "reset"
routeren så den har mistet alle oplysninger om brugernavn og password. min
underbo er ude og rejse og vil bestemt ikke hjælpe mig.
Findes der ved hvordan jeg lokker oplysningerne ud af TDC. Det ville være
lækkert om min underbo ikke fandt ud af at jeg havdee lavet lort i den inden
han kom hjem.

Mange hilsner

Magnus

Fra : Søren Blom

Dato : 03-07-03 13:40

"Magnus Alkil" <mralkil@[fjerndette]ruc.dk> skrev
> [...]
> Findes der ved hvordan jeg lokker oplysningerne ud af TDC. Det ville være
> lækkert om min underbo ikke fandt ud af at jeg havdee lavet lort i den

NEJ, ikke umiddelbart, men er man flabet nok, kan meget jo lade sig gøre.
Men du skal nok ikke kontakte TDC, for det er faktisk ikke tilladt at dele
en ADSL forbindelse uden for husstanden.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Holger

Dato : 03-07-03 13:53

Det var da en sjov måde at dele på:
En har hardwaren og en anden har adgangskoder m.v. Og underboen der ikke vil
hjælpe. Ja, det kan være dyrt at være nærig.