Ingen asp på web hotel
Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-07-03 22:04

Hejsa NG

Ved ikke rigtig om dette er det rigtige sted at spørge, men jeg prøver, får
sikkert i vide hvor det ellers skal ligges.

Jeg fandt et asp script til at "anbefal en ven" om hjemmesiden jeg laver,
men fandt så ud af at mit web hotel ikke tillod mig at bruge asp, hvad gør
jeg så?? Jeg vil nemlig gerne have en "anbefal" funktion, kan det gøres på
en anden måde. Jeg er ikke den store haj på spørgsmålet om at lave
hjemmesider, men prøver mig frem via de forskellige sider der findes til at
hjælpe så danne nogen som mig.

Er der mon nogen der kan hjælpe ??

Venlig hilsen Jesper c",)

PS. På forhånd tak

Fra : René Jensen

Dato : 02-07-03 22:18

Jesper Hansen wrote:
> [...]
> en anden måde. Jeg er ikke den store haj på spørgsmålet om at lave
> hjemmesider, men prøver mig frem via de forskellige sider der findes til at

Det kan du godt, men selvf. ASP/PHP/JSP o.lign. ville være at
foretrække. Brug f.eks. mailto i <A>-tagget:

sendte dig et link til en fed side: <a
href="http://www.mitdomaene.dk/">www.mitdomaene.dk">Send til ven</a>

> Er der mon nogen der kan hjælpe ??

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 03-07-03 17:47

Det vil jeg kigge lidt på og spekulere på, ind til nu tak for hjælpen.

Kan jo være jeg vender tilbage.

Jesper c",)