"cannot modify header..."
Fra : Ukendt

Dato : 02-07-03 20:22

Hejsa.

Jeg har et PHP-password-script kørende på en server, men når jeg forsøger at
bruge samme script på en anden får jeg flg.:

"Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output
started at /STORE/o..._dk/public_html/hemmelig-side.php:2) in
/STORE/o..._dk/public_html/password-check.htm on line 4"

Hvad mon den mener?

Venligst,

Thomas.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 02-07-03 20:33

"TS" <.> skrev:

> Hejsa.
hej :)

> [...]
> (output started at /STORE/o..._dk/public_html/hemmelig-side.php:2) in
> /STORE/o..._dk/public_html/password-check.htm on line 4"

Bruger du sessions?
I så fald kunne følgende være løsningen:

http://www.php-faq.dk/index.php?faq=9

--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : Joe

Dato : 02-07-03 20:35

De skyldes sikkert at du skriver noget output til siden og derefter benytter
en function der forsøger at skrive til head'eren!

eksempel:

<?
echo 'hej';
session_start();
?>
vil retunere noget i retning af den fejlkode du beskriver.

<?
session_start();
echo 'hej';
?>
derimod er intet problem!!

VH Joe

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-03 15:22

Tak til både Peter og Joe: I havde totalt ret

Et linieskift i toppen er fjernet, og nu fungerer det hele som det skal!

Tak...

Thomas.