Perforeret trommehinde
Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-07-03 19:21

Jeg har købt sådan noget "ørevoksopløser" (en væske man drypper i
øret), som man ikke må bruge hvis man har perforeret trommehinde.

Det regner jeg da ikke med at jeg har, men jeg har jo købt det der
væske fordi jeg synes at jeg hører en smule dårligere på det ene øre
efterhånden. Jeg mistænker en prop af voks.

Mit spørgsmål er enkelt, ved man at man har hul i trommehinden, hvis
man har det? Gør det ondt? Suser det?

På forhånd tak.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : lillespir

Dato : 04-07-03 10:33

"Lars Stokholm" skrev d. 02-07-03 19:21 dette indlæg :
> [...]
> efterhånden. Jeg mistænker en prop af voks.
>
> Mit spørgsmål er enkelt, ved man at man har hul i trommehinden, hvis

Hej Lars.

Du vil ikke være i tvivl hvis du har hul i din trommehinde, høje lyde
skal nok få dig afsted til ørelægen ,
Hvad er årsagen til at du selv vælger at gøre det og ikke lader lægen
eller ørelægen ordne det?

Hilsen Rita .

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-07-03 10:40

In dk.helbred, lillespir wrote:

> Du vil ikke være i tvivl hvis du har hul i din trommehinde, høje
> lyde skal nok få dig afsted til ørelægen

Ok, det tænkte jeg nok, jeg var sådan set også bare nysgerrig.

> Hvad er årsagen til at du selv vælger at gøre det og ikke lader
> lægen eller ørelægen ordne det?

Tja, fordi jeg kan. :)