Myggenet/hat søges - hvor kan en sådan køb~
Fra : Home

Dato : 02-07-03 16:34

Hej!!

Vil høre om der er nogen der kan sige mig, hvor man kan købe et myggenet til
at tage over hovedet - meget gerne en hat, hvor der hænger et net nedover a
la dem biavlerne bruger - dog i mindre målestok!! Har nemlig en meget fin
sø at fiske ål i, men der er 1000vis af irriterende myg, og så forsvinder
fornøjelsen lidt, når man sidder vifter myggene væk fra ansigtet hele tiden.

Håber der er nogen der kan hjælpe
Mange tak

Fra : Jan Bachman

Dato : 02-07-03 17:35

> [...]
>fornøjelsen lidt, når man sidder vifter myggene væk fra ansigtet hele tiden.

http://www.417armyvarer.dk

Søg på "myggehat"

/Jan

Fra : Preben Hansen

Dato : 03-07-03 09:03

> [...]
> sø at fiske ål i, men der er 1000vis af irriterende myg, og så forsvinder
> fornøjelsen lidt, når man sidder vifter myggene væk fra ansigtet hele

effektlageret, koster 59 kr.
Preben

Fra : Michael

Dato : 06-07-03 14:38

Ryg noget mere tobak.. =)

Fra : thomas schreiber

Dato : 26-07-03 19:25

nordmark.dk har under kataloger noger der hedder noget i stil med "extra
udstyr". Der er en hat med net på.

/ts