Nyt liv til skæftet
Fra : Lasse Holm

Dato : 02-07-03 14:34

Hej NG
Jeg har købt en riffel af en gammel fanger. det er en Sako AI kaliber
..222 Rem.Riflen bar præg af at have været udsat for vind og vejr og
saltvand i lang tid, men den skyder som en drøm. Jeg har fået
metaldelene glaspustet og ombruneret hos en bøssemager, men jeg bilder
mig ind, at jeg selv kan opfriske skæftet.

Hvis jeg sliber det så langt ned som nødvendigt for at fjerne skjolder
og motorolie m.m.m forsvinder netskæringen også.

Er der nogen i gruppen der kender til "husflidsrenovering" af
netskæring m.v. F.eks. vore norske brødre, som har ry for at være
skrappe til den slags ?

Hilsen Lasse

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 06-07-03 10:45

Slib ikke, for guds skyld. Få fat i en zieklinge og få en snedker til at
lære dig at sætte den op. Det ødelægger ikke nær så meget som sandpapir kan
gøre.
MVH Niels

Hej Lasse, tror jeg i første omgang fik sendt den her direkte til dig i
stedet for til gruppen - sorry.
--
Nu er jeg TRÆT af spammere.
Fjern bæstet fra adressen hvis du mailer mig.