Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Link til kurser
Fra : Ukendt

Dato : 02-07-03 11:54

Jeg leder efter et link til en side hvor det er muligt at følge kurserne på
flex obl. Jeg har været inde på www.obligationskurser.dk men der står flex
ikke opført.

Hvor kan jeg finde disse kurser?

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 02-07-03 17:20

Jens wrote:

> Jeg leder efter et link til en side hvor det er muligt at følge kurserne på
> [...]

Hm, skriv til dem, at de er helt udenfor de reelle lånemuligheder,

Men ellers de enkelte realkreditinstitutters hjemmesider ?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Martin

Dato : 02-07-03 20:16

"Jeg leder efter et link til en side hvor det er muligt at følge kurserne på
flex obl. Jeg har været inde på www.obligationskurser.dk men der står flex
ikke opført. Hvor kan jeg finde disse kurser?"

Du kan jo bruge Københavns Fondsbørs på www.xcse.dk og se under
obligationer.

Fx. BRF's obligation til rentetilpasningslån med årlig refinansiering (pt.
den billigste=laveste effektive rente) hedder : DK935891 i fondskode.

Det er en obligation med nominelt 2 % og den effektive rente ligger lige
omkring 2,12% før skat.

Mvh. Martin

Fra : Dunk

Dato : 02-07-03 21:01

"Jens" <dataengeneer [at] hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter et link til en side hvor det er muligt at følge kurserne

> [...]

Det er noget sludder at du ikke kan finde dem på den angivne side. Du skal
bare lære at slå op i en kurstabel. Søg på fondskode eller på årgang og
rentepct. Der er ikke nogen kurs som hedder 'flex'

Venligst
Knud