hardware firewalls?
Fra : Bjørn Smalbro

Dato : 31-03-01 22:20

jeg påtænker at købe en hardware firewall, men det kniber med at finde
forhandlere. Hvem forhandler den slags og hvor kan man få lidt info om
forskelle i mærker og kvalitet?
Kh
Bjørn

Fra : Hartcourt Fenton Mud~

Dato : 31-03-01 22:56

"Bjørn Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> jeg påtænker at købe en hardware firewall, men det kniber med at finde
> forhandlere. Hvem forhandler den slags og hvor kan man få lidt info om
> [...]

Her findes en hos XData:
http://www.xdata.dk/xdata/default.asp?root=1&niv1=5&niv2=21&unikID=166

Vedrørende spørgsmål kan du bare kontakte dem via mail eller rige til dem.
Mail skrives i deres online spørgeskema og deres Tlf. nummer står på siten.

Venlig Hilsen
Per

Fra : Bjørn Smalbro

Dato : 31-03-01 23:16

Jeg har set på 3Coms firewall før, men der må da findes andre mærker også?
Kh
Bjørn

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-03-01 23:30

On Sat, 31 Mar 2001 23:20:11 +0200, "Bjørn Smalbro"
<studio@smalbro.dk> wrote:

> jeg påtænker at købe en hardware firewall, men det kniber med at finde
> forhandlere. Hvem forhandler den slags og hvor kan man få lidt info om
> forskelle i mærker og kvalitet?

Du kan henvende dig til din foretrukne netværkspusher, der bør
have information om en eller flere mærker.

I mit firma (NetDesign) har vi valgt at forhandle Cisco PIX og
Check Point Firewall-1. (Begge dele forhandles også af en masse
andre firmaer). Lidt forenklet kan man sige, at en PIX giver
meget god performance for pengene, mens en Firewall-1 giver meget
funktionalitet.

Om man skal vælge det ene eller det andet produkt (eller noget
helt tredje) vil dog være en afvejning af en masse parametre.
Sikkerhed er meget andet end at smide en box over disken, så tag
en snak med din netværkspusher om sagen.

-A
--
http://www.hojmark.org/