Antal Klienter på Wlan
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-07-03 21:39

Hej

Er der nogen der har praktiske erfaringer med antal klienter på et Linksys
802.11b trådløst netværk?

Lige nu kører accesspointet på kanal 6.

Der der fx. kører 4 klienter, uden det skaber problemer mon?

Jeg har nemlig være rundt med min bærbare for at teste lidt dækning, for at
se hvis jeg nu kunne have et lille samarbejde med nogle af mine naboer til
at dele lidt Internet... Og jeg vil tro jeg kan dække 8-10 lejligheder. Så
nogen der har et bud?

Mvh. Bjarke

Fra : Steffen

Dato : 02-07-03 15:42

Hej Bjarke,

Det bestemmer du selv - Det er dig som sætter dit subnet.

Steffen
www.s-p.dk Hjælp til netværket.