Nye billeder af Dina
Fra : Michael Hjorth

Dato : 01-07-03 21:09

Hej alle

Jeg har lige postet et par billeder af Dina i dk.binaer. Et fra den 10/6,
den dag vi hentede hende, et fra den 22/6 og et hvor hun ligger sammen
med sin bedste hunde-veninde Silja (som er en Irsk Terrier på 6 år).

Hun er vokset temmeligt meget, vægten er fordoblet til ca. 12 kg nu hvor
vi har haft hende i 3 uger.

Det har været 3 fantastisk spændende og sjove og trættende uger, men det
er det hele værd!

Michael.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-07-03 21:29

Michael Hjorth <mhjorth1@netscape.net> skrev i en
> [...]
sammen
> med sin bedste hunde-veninde Silja (som er en Irsk Terrier på 6

Hej Michael

En meget smuk lille hund og hvor ser hun dog tænksom ud, med de
charmerende rynker i panden!

mvh Eva

Fra : bettina

Dato : 03-07-03 09:54

"Michael Hjorth" <mhjorth1@netscape.net> wrote in message
> [...]
> den dag vi hentede hende, et fra den 22/6 og et hvor hun ligger sammen
> med sin bedste hunde-veninde Silja (som er en Irsk Terrier på 6 år).

hvor er hun bare bedårende! jeg håber I kommer til ridgebackdagen den 9.
august!

bettina

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-07-03 10:04

> hvor er hun bare bedårende! jeg håber I kommer til ridgebackdagen den 9.
> august!

Syntes det er snyd at i har en dag til jeres race

Kan vi ikke lave en dag for den forholdsvise sjældne Bromafer
(Broholmer/Malamut/Schæfer) ?!?! *SG*

MArtin

Fra : Michael Hjorth

Dato : 04-07-03 20:39

On Thu, 03 Jul 2003 11:03:48 +0200, Martin Larsen wrote:

> Syntes det er snyd at i har en dag til jeres race
>
> Kan vi ikke lave en dag for den forholdsvise sjældne Bromafer
> (Broholmer/Malamut/Schæfer) ?!?! *SG*

Du må jo mødes med Kembas kuldsøskende, så kan I stifte en Bromafer klub
som kan holde sin egen dag

Michael.

Fra : Michael Hjorth

Dato : 04-07-03 20:43

On Thu, 03 Jul 2003 10:53:54 +0200, bettina wrote:

> hvor er hun bare bedårende! jeg håber I kommer til ridgebackdagen den 9.
> august!

Det regner jeg bestemt med. Desværre er det samme dag som
grundejerforeningens sommerfest, så jeg er lidt i tvivl om hvilken middag
jeg skal deltage i, men det skal jeg jo have afgjort inden mandag.

Skal din hund udstilles? Eller er du også bare med på en kigger?

Michael.

Fra : bettina

Dato : 05-07-03 14:23

> [...]

> jeg skal deltage i, men det skal jeg jo have afgjort inden mandag.
>
> Skal din hund udstilles? Eller er du også bare med på en kigger?

tjah, jeg har meldt hende til udstillingen, men det er nu mest for avlerens
skyld...det er mig med hunden der stritter imod af alle kræfter, når
dommeren nærmer sig *G*
Udover det kommer jeg bare for at kigge og nyde alle de andre smukke
vovser...og måske lige finde en lækker hanhund der vil være far til et kuld
næste sommer
tror nu ikke jeg blir til middagen...det har jeg da helt glemt at tage
stilling til

håber vi ses!
bettina & Mocka