Fiske hjælp søges
Fra : Palle

Dato : 01-07-03 17:47

Da familien og jeg skal til Bornholm og holde sommerferie kunne vi godt
bruge

nogle tips til fiskeri på solskins øen

Vi skal bo i Aarsdale mellem Svaneke og Neksø, er dog mobile

Alle tips indenvands som udenvands modtage med glæde

mvh Palle

3 dage til ferien

Fra : MH

Dato : 01-07-03 20:36
Fra : Fam. Olsen

Dato : 02-07-03 13:57

"Palle" <lord_farquard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi skal bo i Aarsdale mellem Svaneke og Neksø, er dog mobile
>
> Alle tips indenvands som udenvands modtage med glæde

Jeg svarede følgende engang tidligere på et lignende spørgsmål:

http://groups.google.com/groups?selm=3ec3368a%241%40news1.bec.dk

Jeg ved at mange lokale Årsdaleboer sidder ude i klipperne med prop og orm
på lune sommeraftner og fanger en del havørreder. Både lige syd for og lige
nord for byen.
Desværre humper jeg rundt med et brækket ben, så jeg har ikke rigtig føling
med om der fanges noget for tiden.

MVH Niels