SL-75FRN-L og SL-75FRN2-L ?
Fra : Quadro

Dato : 01-07-03 17:26

Præcis hvad er forskellen på Soltek SL-75FRN-L og SL-75FRN2-L ?

Fra : Dennis Nimand

Dato : 01-07-03 17:34

Det er det samme kort, men SL-75FRN2-L er en 2. revision af kortet. Altså
sikkert med en masse rettelser. Det var ihvertfald det svar jeg fik hos shg
data, da jeg kontaktede om netop det spørgsmål.

/Dennis Nimand

Fra : Olesen

Dato : 01-07-03 18:46

"Dennis Nimand" <nimandFJERNDETTE@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
shg
> data, da jeg kontaktede om netop det spørgsmål.

Soltek markere ikke deres revisionsændringer på modellen
som sådan.
Der er et tal + et bogstav i hjørnet af bundkortene.

Forskellen på SL-75FRN-L og SL-75FRN2-L
er, at 2'eren understøtter FSB på 400 MHZ.

Fra : Dennis Nimand

Dato : 01-07-03 19:59

> Forskellen på SL-75FRN-L og SL-75FRN2-L
> er, at 2'eren understøtter FSB på 400 MHZ.

Vil de sikkert være glade for at få at vide hos shg

Fra : Olesen

Dato : 01-07-03 20:10

> Vil de sikkert være glade for at få at vide hos shg

Det svar du har fået er typisk i branchen.
For mange om jobbet i de forskellige firmaer,
og derfor ofte en sludder for en sladder *S*.