fil-upload i windows
Fra : 2R

Dato : 01-07-03 14:59

jeg er en af de der, der mener han da sagtens kan styre et php baseret
websted i windows (med 10 fold bøvl til følge :o/)

er der nogen der har et godt upload script til windows, eller et link til en
side der kan hjælpe mig ? alle dem jeg umiddelbart har kunnet finde med
google fungere ikke så godt.

eller kan man "snyde" og lave et script, der virker lige som det der gemmer
fil i mySQL, da det virker tiptop i windows...

--
*************
TKT Member

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 01-07-03 15:04

2R wrote:
> [...]
>
> eller kan man "snyde" og lave et script, der virker lige som det der gemmer
> fil i mySQL, da det virker tiptop i windows...

Almindelig filupload virker fint i windoze..
http://dk2.php.net/manual/en/features.file-upload.php

mvh
Johan

Fra : 2R

Dato : 02-07-03 14:55

hep ! den virkede fint...mange tak, nu skal jeg bare lære at se mig for :)