Han er da vokset lidt
Fra : Martin Larsen

Dato : 01-07-03 13:32

Lidt er der da sket med ham på 3 mdr

news:3f017d6e$0$76080$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

har lagt to billeder af ham i dk.binaer bare følg linket

MArtin

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-07-03 13:39

> Lidt er der da sket med ham på 3 mdr

> har lagt to billeder af ham i dk.binaer bare følg linket
>
> MArtin
>
> DAmn forkert link prøv det her i stedet

MArtin

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-07-03 13:43

Så SQ da oz !!! den har delt filen op så det er kun det ene billede der
kommer med men som sagt ligger de i dk.binaer

MArtin

Fra : Battlefield´s

Dato : 01-07-03 13:47

"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så SQ da oz !!! den har delt filen op så det er kun det ene billede der
> kommer med men som sagt ligger de i dk.binaer
>
> MArtin

Hej
Ja, han er sød
Sikke også nogle fine aftegn han har i hovedet.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Zemma Luise Zimling ~

Dato : 01-07-03 19:48

Hej Martin.

Med fare for at fornærme alle andre end dig... *ggg*

Hvor er han kær!!! Han er simpelt hen ikke til at stå for. Han er nok en af
de sødeste hundehvalpe, jeg nogensinde har set!!! Næsten på linje med
Sisse... Og det siger ikke så lidt, når det kommer fra mig.

Jeg vil glæde mig til at se mere til ham i binaer...

Mvh,
Zemma Luise Zimling Westh

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-07-03 20:17

"Zemma Luise Zimling Westh" <zemma.no.sp@m_jazzedonjava.com> skrev i en
meddelelse news:3f01d7cb$0$24700$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> Sisse... Og det siger ikke så lidt, når det kommer fra mig.
>
> Jeg vil glæde mig til at se mere til ham i binaer...

takker *GG*

DEr skal nok komme nogle flere billeder af ham skal bare lige ha' sorteret
lidt i dem

MEn ja han er bare den mest nusser hvalp

MArtin

Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-07-03 21:31

> MEn ja han er bare den mest nusser hvalp
>
> MArtin

Meget, meget køn lille hvalp!
Forstår godt din glæde over ham

mvh Eva