IE5.5 - Siden kan ikke vises
Fra : Lars Strange

Dato : 31-03-01 20:40

Hej,

I den seneste tid er jeg ofte begyndt at få fejlmeddelelsen...

"Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
problemer på Webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
browserindstillingerne."

...i IE5.5 på min Windows 2000 maskine. Jeg får den på den første side
jeg forsøger at åbne og samtlige sider jeg forsøger at få kontakt med
umiddelbart efter giver samme resultat. Hvis jeg lukker IE og åbner
igen, så kan jeg for det meste se siden, men det er en ret irriterende
manøvre at lave.

Er der én, der har en løsning? I NS6.0 og Opera5.0 har jeg ikke
oplevet problemer af den slags (med mindre Webstedet rendt faktisk ER
nede).

På forhånd tak,
Lars