Camping hytter billig hvor?
Fra : Rene Larsen

Dato : 30-06-03 19:44

Hejsa.

Nu er det sådan at vi har besluttet os at tage en endags tur, og har ringet
til en del camping pladser efterhånden og de melde for det meste udsolgt. Så
tænkte jeg om i viste nogle mindre pladser med ledige hytter, det skal helst
være omkring sønderjylland/als området eller evt fyn...

Det drejer sig om en overnatning på en ligegyldig campingplads bare de har
en hytte ledig vi har ingen krav til pool eller vand afstand eller strand
eller noget som helst..

Kom med nogle gode muligheder... gerne links og priser jeg har selv søgt via
www.camping.dk

Mvh

Rene

Fra : Rene Larsen

Dato : 30-06-03 19:51

Glemte lige at sige tidspunkt onsdag - torsdag i denne her uge.....

Fra : Per Olsen

Dato : 30-06-03 20:52

Hvad med et vandrerhjem ?

Mvh. Per.

Fra : Karsten Madsen

Dato : 30-06-03 21:00

Rene Larsen wrote:
> Glemte lige at sige tidspunkt onsdag - torsdag i denne her uge.....

Prøv Vollerup Vandrerhjem, de har også huse til udlejning

http://www.danhostel-sonderborg-vollerup.dk/
eller på
http://www.visitals.dk/vis_forside.asp

--
mvh Karsten
Fjern det dyr som siger vov i min mailadresse