Flash plugin check
Fra : Nederbasse

Dato : 30-06-03 17:49

Hej
Hvordan kan man checke for Flash plugin og hvis det er version 6 redirecte
til den rigtige side ellers redirecte til Macromedias dl side ?

Lars

Fra : Daniel

Dato : 01-07-03 10:26

Hej, Lars!

Der er et par stykker, som er gode muligheder:

1) Macromedias eget Deployment Kit, som du kan downloade på deres
hjemmeside.
2) Colin Moocks Flash Deployment FPI, som du kan finde et sted på
www.moock.org.

Sidst, jeg brugte Macromedias eget, voldte det problemer på nogle
Mac-browsere, og det er i øvrigt en temmeligt stor omgang kode.

Colin Moocks er mindre, og har virket bedre for mig. Desuden er Colin Moock
totalt cool (gode ting på hans side i øvrigt ;).

Men kig lidt på dem begge to og vælg selv =)

Held og lykke!

Daniel

--
There are 10 kinds of people: Those who know binary and those who don't.

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 02-07-03 08:18

Nederbasse wrote:
> Hvordan kan man checke for Flash plugin og hvis det er version 6 redirecte
> til den rigtige side ellers redirecte til Macromedias dl side ?

Hej Lars

Hos Dithered kan du finde et javascript som kan det du ønkser.
http://www.dithered.com/javascript/flash.html

Hintzmann c",)