Hundepasser søges
Fra : Søs D. Jensen

Dato : 30-06-03 15:41

Hej

Nu spørger jeg herinde. Måske nogle kender nogen.

Jeg har brug for at få min ene hund - gamle Emma - passet i weekenden d.
26/27 juli. Hun er ENORMT sød og nem, når hun er hos fremmede og uden de to
andre. Jeg bor i Søborg i Kbh. - men kører gerne med hende.
--
KH
Søs

Fra : Mari

Dato : 30-06-03 19:54

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 26/27 juli. Hun er ENORMT sød og nem, når hun er hos fremmede og uden de
> andre. Jeg bor i Søborg i Kbh. - men kører gerne med hende.

Hvilken race, Søs???

/Mari

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 01-07-03 09:45

Hej Mari

Hun er en PON på 7 år - du kan se billeder af hende på
www.hundeskolentrofast.dk - det er hende den lille, hvide, som er godt i
stand.
--
KH
Søs

Fra : Jernladyen

Dato : 30-06-03 21:00

"Søs D. Jensen" skrev d. 30-06-03 15:41 dette indlæg :
> [...]
de to
> andre. Jeg bor i Søborg i Kbh. - men kører gerne med hende.

Hej Søs.
Hvordan har hun det med katte??? Og en anden hund??

Hilsen Jette

http://www.kandu.dk/

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 01-07-03 09:46

Hej Jette

Hun har i sin ungdom boet sammen med en kat, men skal nok lige have at vide,
at hun ikke skal jage den - for det er hun lidt begyndt på. Men jeg ved et
andet sted, hvor hun er blevet passet, der tog de en kat med ind, og der var
ingen problemer. Hun har ingen problemer med anddre hund.
--
KH
Søs

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 01-07-03 11:01

Hej Søs

Det er jo selvfølgelig lidt langt væk, men ellers gør jeg det da gerne.
Robin plejer jo ikke ligefrem at have noget imod at få damebesøg.

Ringer senere

--
-Trine

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 01-07-03 21:11

Hej Trine

det var SØDT af dig Men jeg har faktisk fået en henvendelse fra en
københavner - og det er jo alt andet lige lidt tættere på.
--
KH
Søs