Efterlysning: Manual til PMR Radio.
Fra : Bjarne Kunckel

Dato : 30-06-03 11:35

Som en gave til min nevø i Chile, har jeg købt et walkie-talkie sæt i Fakta
til 289. Problemet er at den manual der følger med er på dansk og jeg skulle
gerne have den oversat til spansk.Det kunne jeg nok selv klare, hvis det
ikke lige var fordi at manuelen (og walkie-talkie) liggen indestøbt i et
plastik etuie, og jeg vil nødig til at skære hul på dette for at få papiret
ud. (det er jo en gave)

Så en scannet version af manualen vil gøre lykke..

Oplysninger: Jeg kan på den danske manual skimte at der står PMR RADIO SP
3381 og
på som firmanavn står der Elements (og jo jeg har søgt på internettet uden
held)

Bon (scannet) kan forevises hvis der skulle være tvivl om hvorfor jeg
efterspørger en manual.

Bjarne Kunckel

Fra : Bjarne Kunckel

Dato : 30-06-03 11:39

"Bjarne Kunckel" <bjjku@hotmail.com> wrote in message
> Som en gave til min nevø i Chile, har jeg købt et walkie-talkie sæt i
Fakta
Som jo kan ligges i dk.binaer