Efterlysning: Manual til cykelcomputer
Fra : Bjarne Kunckel

Dato : 30-06-03 11:26

Jeg har lige købt en billig cykelcomputer i kvikly på tilbud til 50, men har
allerede smidt installationsvejledningen væk. Er der mon nogen der ligger
inde med en sådan vejledning som gider at scanne den og ligge den i
dk.binaer.

Computer mærke: Mustang med 8 funktioner. (har søgt på internettet uden
held)

Bjarne Kunckel

Fra : Klaus Petersen

Dato : 04-07-03 10:17

> Computer mærke: Mustang med 8 funktioner. (har søgt på internettet uden
> held)

Heh... sådan en har jeg også haft. Jeg fik også ret hurtigt smidt manualen
væk. Det var for så vidt også ligegyldigt, da den gik i stykker efter en
måneds tid (billigt bras).

Fra : Bjarne Kunckel

Dato : 04-07-03 18:40

"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
manualen
> væk. Det var for så vidt også ligegyldigt, da den gik i stykker efter

Jeg vil nu gerne prøve at montere den, selvom den måske ikke er så god.
Jeg tror jeg går ned i kvickly og spørger om jeg må tage en kopi af en
manal

Der vel forøvrigt garanti på en sådan tingest.

Med venlig hilsen

Bjarne Kunckel