Kondensatorer på Abit KT7A-Raid
Fra : Martin Johansson

Dato : 29-06-03 22:42

Hej

Dette spørgsmål er også postet i dk.edb.hardware, dog ikke krydspostet.
Jeg kom lidt for sent i tanke om bundkort gruppen

Er der nogen der har nogen erfaring med udskiftning af kondensatorer på det
pågældende bundkort?

Jeg vil gerne have information om hvilke kondensatorer der er benyttet og
hvordan de er blevet skiftet.
Altså lidt om sværhedsgraden i en sådan operation.
Lige nu ligger det jo bare i en kasse, det er der jo ikke meget ved.

Jeg fandt, efter megen fejlsøgning, ud af at det var lækkende kondensatorer
der gav mig stabilitetsproblemer i diverse spil.

På forhånd tak

Fra : Christian Lyng

Dato : 30-06-03 10:29

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> wrote in message
> [...]
kondensatorer
> der gav mig stabilitetsproblemer i diverse spil.

http://www.spectrum.ieee.org/WEBONLY/resource/feb03/ncap.html

chr.

Fra : Martin Johansson

Dato : 30-06-03 12:23

"Christian Lyng" <chrisl@SLETDETTEtiscali.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP]

> http://www.spectrum.ieee.org/WEBONLY/resource/feb03/ncap.html

Ja det fandt jeg også ud af, sikke en ballade ang hele den affære.
Beskyldninger om industrispionage og hvad ved jeg.

Fra : Christian Lyng

Dato : 30-06-03 14:43

> [...]
> >
> Ja det fandt jeg også ud af, sikke en ballade ang hele den affære.
> Beskyldninger om industrispionage og hvad ved jeg.

Hvor gammelt er det MB?..sagen er vel oplagt som retur vare?

Chr.

Fra : Martin Johansson

Dato : 30-06-03 18:09

> Hvor gammelt er det MB?..sagen er vel oplagt som retur vare?

Lad mig se, det er vidst fra sommeren 2001.
Så det er nok lige i overkanten