HDD til Compaq stationær, IDE 100????
Fra : Michael

Dato : 29-06-03 20:30

Jeg står og skal udskifte en HDD på en Compaq stationær, inden jeg bestiller
ville jeg være sikker på om det er en IDE 100, Computeren er lidt over 3 år
gammel. Håber i kan hjælpe ud fra ovenstående oplysninger.
Michael

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 29-06-03 21:22

Michael" <mhansen@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
år
> gammel. Håber i kan hjælpe ud fra ovenstående oplysninger.

Betyder ikke noget, IDE 100 er bagudkompatibelt, så den burde virke
alligevel. Det eneste problem er om BIOS'en kan klare store harddiske, men
når maskinen kun er 3 år er det nok ikke et problem. Min maskine er 3 år
(hjemmebyg) og er forsynet med IDE100 controller, så mon ikke også din er
det...

Har du et modelnummer? Så kan du sikkert finde specifikationerne på compaqs
hjemmeside.

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus