God ASP bog?
Fra : Tim Sørensen

Dato : 31-03-01 19:23

Jeg sidder lige og kigger lidt på ASP 3.0 Programmers Reference fra Wrox.
Er det en god bog der kan anbefales til en Novice ASP programmør?

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : A. Høegh

Dato : 31-03-01 19:41

Nej, jeg mener at den er for øvede.

Fra : Claus O

Dato : 31-03-01 20:50

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> wrote

> Jeg sidder lige og kigger lidt på ASP 3.0 Programmers Reference fra Wrox.
> Er det en god bog der kan anbefales til en Novice ASP programmør?

Du er da på rette vej.
Beginning Active Server Pages 3.0 fra Wrox.
Claus

Fra : Tim Sørensen

Dato : 31-03-01 21:16

> Du er da på rette vej.
> Beginning Active Server Pages 3.0 fra Wrox.
> Claus

Tak for kommentaren.
Jeg bestiller den nu, og så for vi at se.
Initiativ mangler jeg hvertfald ikke :)

Fra : Niels Steg

Dato : 31-03-01 20:28

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg sidder lige og kigger lidt på ASP 3.0 Programmers Reference fra
Wrox.
> Er det en god bog der kan anbefales til en Novice ASP programmør?

Jeg brugte ASP for dummies i starten, den var en rigtig god intro til
asp, nu bruger jeg den du har i hånden til opslag.

Niels

Fra : Jesper Henningsen

Dato : 03-04-01 10:24

Hej Tim

Jeg er selv novice i ASP og du kan med stor fordel benytte Beginning Active
Server Pages 3.0 fra WROX.
Derudover kan jeg anbefale Professionel Active Server Pages 3.0 også fra
WROX, når du vil videre.
God fornøjelse.

Jesper