Dos programmer under Linux
Fra : Carsten

Dato : 29-06-03 20:09

Er der muligt at afvikledos programmer under linux ?
og i så-fald hvad skal der til ?
Mvh Carsten

Fra : Kent Friis

Dato : 29-06-03 19:13

Den Sun, 29 Jun 2003 20:09:17 +0100 skrev Carsten:
>Er der muligt at afvikledos programmer under linux ?
>og i så-fald hvad skal der til ?

DosEmu

Ligger sikkert på installations-CD'erne et sted.

Mvh
Kent
--
Journalist: En der har forstand på at skrive artikler, men typisk
ikke på det artiklerne handler om.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 29-06-03 19:18

On Sun, 29 Jun 2003 20:09:17 +0100, Carsten wrote:

> Er der muligt at afvikledos programmer under linux ? og i så-fald
> hvad skal der til ?

Prøv at kigge på dosemu:
<http://freshmeat.net/projects/dosemu/>

Jeg har ikke prøvet det de seneste 5 års tid, men det virkede til det
brug jeg havde dengang (køre en oversætter, køre et textmode-program).

Mvh.

--
"The incurable weirdness poster child" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk