Købskontrakt til hest (igen igen igen)
Fra : Kenneth

Dato : 29-06-03 17:22

Ja, det evigt tilbagevendende spørgsmål: Er der nogen, der har et link til
en kladde til en købskontrakt? Og ja, jeg ved jeg burde spørge i
dk.videnskab.jura, men jeg ville mene at folk herude ved hvad jeg snakker
om.

Lidt af en hastesag, jeg skal bruge den senest i morgen mandag kl. 9:00.

Mvh,
Kenneth.

Fra : Tanja Bromley

Dato : 29-06-03 21:20

"Kenneth" <computernerd@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om.
>
> Lidt af en hastesag, jeg skal bruge den senest i morgen mandag kl. 9:00.

http://www.islandshest.dk/ under "Doc.central" kan du finde en, der med
lidt tilretning kan bruges til alle racer.

/Tanja

Fra : Kenneth

Dato : 30-06-03 06:47

Takker mange gange, det var lige hvad jeg skulle bruge.

Fra : Zirfelt

Dato : 30-06-03 07:22

Jeg ved godt det lige er et bette sidespring. Men på den side fandt jeg også
nogle gode rideruter. Nu mangler jeg bare at tage mig sammen til at leje en
trailer, og så komme af sted.

--
Fortsat god og positiv Aloe Vera dag

Irene og Karsten Zirfelt