Problemer med 56K...
Fra : Hans Paulin

Dato : 29-06-03 15:54

....håber, det er den rigtige gruppe...

....jeg har købt en 2 år gammel 800Mhz pc og et helt nyt 56K, men har
problemer med det - det er et Sandberg, som skulle kunne køre på
XP'eren...

....efter den første installering af det, hvor jeg ikke kunne indlæse den
originale driver, kunne jeg ikke høre de karakteristiske lyde fra det,
når det ringede op, hvilket min Stones ConnectControl tilsyneladende
heller ikke registrerede - så tidsforbruget lå alt for lavt ifølge
Stones'...

....jeg har så haft modemmet fjernet totalt og har installeret det igen -
og nu ku jeg få driveren på plads - til gengæld sker der det nu, at hvis
jeg forsøger at gå på nettet, får jeg at vide, at der ikke er nogen
klartone...

....jeg har en anden pc, og den går fint på nettet med ledningen fra
XP'eren, så det er ikke der, at fejlen ligger...

....jeg har monteret modemmet det samme sted på bundkortet hvor det sad
sidst, da det delvist virkede...

....hvis jeg kigger under egenskaber, står der bl.a., at det sidder i
COM3 og at det fungerer fint...

....har nogen et bud på fejlen? - jeg er en blodig amatør på området...

Hans