Min mus bevæger sig...
Fra : Harbo

Dato : 29-06-03 15:11

Hej NG,

Jeg håber i kan fortælle mig hvad der er galt siden at min markør bevæger
sig, selvom musen (Logitech MouseMan Optical Dual Sensor) står helt stille
på bordet.

Jeg kører med Logitechs egen driver som jeg hentede igår...

Håber der er nogen der ved noget.

Med venlig hilsen

- Harbo

Fra : Madsen

Dato : 29-06-03 15:17

Harbo skrev:

> Jeg håber i kan fortælle mig hvad der er galt siden at min markør
> bevæger sig, selvom musen (Logitech MouseMan Optical Dual Sensor)
> står helt stille på bordet.

Skift til et andet underlag.

Madsen.

Fra : Tom Nielsen

Dato : 07-07-03 07:40

Har lige slv haft samme problem. Jeg købte en icemat musemåtte og rensede
musen forsigtigt for støv neden under og så var problemet løst

Mvh Brian nielsen

Fra : fattigrøv

Dato : 07-07-03 21:17

Haft det samme prob. Musen var defekt..