Kan man bruge ddr 2700 på et ddr 2100 bund~
Fra : Jakob

Dato : 29-06-03 12:54

Jeg skal have noget mere ram til min pc (amd xp+1700) og mit bundkort
understøtter ddr2100 ram. Det kan dog vel bedre betale sig at købe lidt
hurtigere ram så det kan bruges hvis jeg bundkortopgraderer, men kan ddr
2700 eller 3200 køre på mit kort når det nu kun understøtter 2100. ???

Jeg har fået en stang micromemory ddr 2700 ram men er i tvivl om jeg
skal bytte den til ditto samsung, nogen ideer på det felt ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter T.

Dato : 29-06-03 18:29

Jakob wrote:

> 2700 eller 3200 køre på mit kort når det nu kun understøtter 2100. ???

Det skulle der ikke være problemer med.

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>