Solstråle..
Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 31-03-01 18:42

Hej igen..

Nå, nu har I vist efterhånden alle hørt mit brok om newsservere.
På et tidspunkt har jeg haft kontakt med en TDC mand som sagde at
når kapaciteten var for ringe var det de binære grupper der blev
klippet først. Jeg fortalte så at jeg savnede mine bilbilleder.
Efter at have brugt en times tid på at rende en masse newsservere
igennem, beslutter jeg mig så for at se om idag skulle være en af
de dage der er hul igennem hos TDC til alt.bin*.pic*.autos (den
har været frameldt pga. skuffelse) og sørme ikke om alt.binaries
indeholder 13 grupper, herunder a.b.p.autos og en jeg ikke har set
før a.b.p.autos.oldtimers. Nu sidder jeg så med glæde i sindet og
tænker "Gad vist om Joakim hos TDC er sådan en guttermand at han
har tænkt på mig og et par andre stakler inden han slukkede for
samtlige alt.binaries grupperne??"

Nu tror jeg at jeg vil bruge noget af min nyfundne forårsglæde på
at skrive et pænt brev til min nye ven i TDC..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Rea721

Dato : 01-04-01 12:24

"Thomas Strandtoft" <thomas.strandtoft@anderledes.dk> skrev

> Nu tror jeg at jeg vil bruge noget af min nyfundne forårsglæde på
> at skrive et pænt brev til min nye ven i TDC..

Sikkert en god ide.....men det har ikke så meget med udbydere.xdsl
at gøre...burde måske være postet i dk.edb.internet.udbydere.ris+ros
som jeg har sat Fut til.

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.