Billede af min nye hvalp
Fra : Ditte K

Dato : 28-06-03 19:51

Har været ude og kigge på Uschis nye søster i dag. Hun ligger på binaer.dk
og ser smuk ud. Hun skal hentes omk 1/8, vi kan næsten ikke vente.

Er hun ikke sød??

Ditte

Fra : Ditte K

Dato : 28-06-03 19:55

Det var ikke meningen den skulle postes 2 gange, troede ikke den første blev
sendt.

Nå, men enjoy

Ditte

Fra : showdogs.dk

Dato : 28-06-03 19:59

Hej
Tillykke med hende....jo hun ser sød ud. Held og lykke med den lille nye.

--
venlig hilsen
Preben

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 28-06-03 21:05

> Har været ude og kigge på Uschis nye søster i dag. Hun ligger på binaer.dk
> og ser smuk ud. Hun skal hentes omk 1/8, vi kan næsten ikke vente.
>
> Er hun ikke sød??

Jow. Hun ser SKØØØØN ud c",)

> Ditte

Mvh.

Tessa, Malou og Kenneth

Fra : Mic

Dato : 28-06-03 21:19

> [...]
> Har været ude og kigge på Uschis nye søster i dag. Hun ligger på binaer.dk
> og ser smuk ud. Hun skal hentes omk 1/8, vi kan næsten ikke vente.

Jo rigtig sød , .................men hvor er benene, jeg kan kun se poter

Michael

Fra : Ditte K

Dato : 28-06-03 21:36

HAHA, ja I skal bare drille os gravhundeejerne!!

HRMF

Nå, men vi er jo vant til det *G*

Ditte

Fra : BN

Dato : 28-06-03 22:03

"Ditte K" <ditte.k@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Er hun ikke sød??

Jo, det er hun

Jeg kan godt forstå, at I næsten ikke kan vente.

Hilsen BN

Fra : skingur

Dato : 29-06-03 00:41

> "Ditte K" <ditte.k@oncable.dk> skrev i en meddelelse

hej Ditte
kan du ikke lige poste en adresse til dk.binaer... vi stakkels
ikke-usenet brugere aner ikke hvor det er! Og jeg er altid parat til at
beundre en gravhund mere!

Jeg vil osse ha en gravhund til.....!!!!

kh Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 29-06-03 03:25

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> wrote in message

> hej Ditte
> kan du ikke lige poste en adresse til dk.binaer... vi stakkels
> ikke-usenet brugere aner ikke hvor det er! Og jeg er altid parat til at
> beundre en gravhund mere!

Adresse kommer her

-Trine

Fra : Trine A.

Dato : 29-06-03 13:25

> [...]
> Har været ude og kigge på Uschis nye søster i dag. Hun ligger på binaer.dk
> og ser smuk ud. Hun skal hentes omk 1/8, vi kan næsten ikke vente.

Hej Ditte

Jo hun er aldeles bedårende Så er ventetiden lang ik *gg*??

Hilsen
Trine (som har den lange ventetid frisk i erindringen *ss*)