Pro@s router konfiguration
Fra : Ghost.dog

Dato : 31-03-01 17:43

Hejsa Allesammen dette er sikkert blevet spurgt om før, men jeg spørg nu
igen.

Jeg skal have omkonfigureret min TD Router (SpeedStream) men hvordan?

Jeg skal have en computer som skal kunne kører en Counter-Strike server. Jeg
havde også tænkt mig at have en IP hvor alle porte er åbne (en linux server
kan så få denne, kører en firewall) ville alt dette være dumt eller hva ? og
tror i at det er noget en TD medarbejder vil forstå noget af dette?

P.S Hvor lang tid går der fra samtalen til den er konfigureret?

Fra : Finny

Dato : 03-04-01 21:22

Hej
Jeg fik gjort som du har beskrevet. Der var ingen problemer. Jeg blev ringet
op en aften af en teknikker der selv foreslog denne løsning. 20 minutter
efter var det ordnet. Ialt tog det en uge fra bestilling til det var udført.
..

Finn